Friday, March 12, 2010

Γράμμα προς τον φανταστικό μου γκόμενο...

Σε όλες τις αμερικανιές που μου αρέσει να παρακολουθώ στο DVD (και για να μην ξεχνιόμαστε «Λευτεριά στα παιδιά του Gamato.info!!!») , τα παιδάκια εκεί γύρω στα 8, έχουν απο έναν φανταστικό φίλο.  Στα δικά μου όνειρα πάλι, υπάρχει ένας φανταστικός γκόμενος, ο οποίος μόλις πάω να τον αγκαλιάσω,  «πουφ» εξαερώνεται και γίνεται καπνός.  Γι αυτό κι εγώ συνδιάζω τα δύο παραπάνω και λέω να φτιάξω έναν φανταστικό γκόμενο για την δική μου πραγματικότητα.   Κι επειδή στον φανταστικό μου κόσμο, ακόμη παραμένω ρομαντική είπα να του γράψω ένα γράμμα...

Αθήνα, 12 Μαρτίου 2010
Αγαπημένε μου φανταστικέ μου γκόμενε,
Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα πανέμορφα λουλούδια που μου έστειλες.  Τουλίπες, οι αγαπημένες μου.  Νομίζω όμως πώς το ταξίδι στο Παρίσι είναι υπερβολή.  Όσο κι αν λατρεύω αυτόν το προορισμό, νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για εμάς να φύγουμε ταξίδι.  Μπορώ αν θες όμως την άλλη εβδομάδα.  Τότε θα έχουμε γνωριστεί σίγουρα καλύτερα.  Στο Athenaeum Plaza  είπες έχεις κάνει κράτηση? Πολυ φοβάμαι ότι θα μας βρουν οι paparazzi εκεί.  Τι πράγμα κι αυτό αν είσαι πάμπλουτος και πανέμορφος;  Δεν έχεις ησυχία πουθενά.  Αλλά δεν πειράζει, για σένα, θα μπορούσα να υποστώ τα πάντα...
Ακόμη τσιμπάω τον  εαυτό μου για να καταλάβω πώς ειμαι ξύπνια και  πως η γνωριμία μας παρόλο την σουρεαλιστική της υπόσταση, παραμένει αληθινή.  Ποιος θα το πίστευε πώς, ενώ γύριζα απο την βραβεύση μου για το «Απόλυτη Γυναίκα της 10ετίας», μου επιτέθηκαν οι Λύκοι  μαζί με τους Ντάλτονς  κι εσύ σαν άλλος Indiana Jones βρέθηκες απο το πουθενά για να με σώσεις απο τα αδίστακτα και σαρκοβόρα ένστικτά τους.   Ευτυχώς που δεν έπαθες τίποτα ηρωά μου.  Ούτε εσύ ούτε το Batmobile.  
Κι απο εκείνη την ημέρα είμαστε συνέχεια μαζί.  Είσαι τόσο καλός και γλυκός, με αυτό το πικάντικο χιούμορ που με τρελαίνει, και δεν έχεις πρόβλημα να κάνουμε σεξ μόνο όταν θέλω εγώ (όσο συχνά κι αν είναι αυτό), κι όταν κάνουμε έρωτα το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η δική μου ευχαρίστηση.  Και όταν τελειώνουμε, αντί να γυρίσεις πλευρό και να κοιμηθείς ή να φύγεις μες την νύχτα, απλά με αγκαλιάζεις και μας παίρνει γλυκά ο ύπνος.  Και το πρωί μου έχει ήδη έτοιμο το πρωινό και δεν χρειάζεται να σηκώνομαι νωρίτερα για να καλύψω τους μαύρους κύκλους και να τσιμπήσω τα μαγουλά μου, γιατί ξέρω ότι σου αρέσω όπως και να’ μαι.  Και δεν σ’ ενοχλούν τα παχάκια μου, ούτε οι ατελειές μου.  Κι αυτό,  το απέδειξες όταν απέριψες την Megan Fox για χάρη μου.  Δεν το πίστευα, αλλά έγινε.
Δεν ήταν όμως ανάγκη, από την 5η μέρα της γνωριμίας μας να με πας στην μητέρα σου να την γνωρίσω.  Στην μητέρα σου που ζει πολλά χιλιόμετρα μακριά και μάλιστα αφού δεν υπάρχει έυκολη πρόσβαση εκεί.  Ξέρω ότι δεν τα πάτε καλά, κι ότι δεν την θες στην ζωή σου, αλλά τώρα που με γνώρισες ένιωσες την ανάγκη να το μοιραστείς αυτό.  Και μάλιστα μαζί της.  Στεναχωρήθηκα ιδιαίτερα βέβαια που είναι μουγκή και κουφή, αλλά κατά τ’ άλλα την εκτίμησα πάρα πολύ.  Τι κρίμα όμως που μένει τόσο μακριά!  Με τον καιρό ίσως καταφέρετε να ξαναφτιάξετε την σχέση σας.  Θα σε βοηθήσω κι εγώ τώρα που την γνώρισα.  Αν όμως δεν θες, δεν θα σε πιέσω.  Ξέρεις ότι δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος.
Αχ, φανταστικέ μου γκόμενε με κακομαθαίνεις όμως.  Ήταν ανάγκη να στείλεις λιμουζίνα να με πάρει για να με φέρει στην επαυλή σου χτες το βράδυ?  Θα μπορούσα να έρθω μόνη μου.  Όσο και να μην θέλω να χαλάσω τα νέα Cristian Louboutin που μου πήρες, θα μπορούσα να οδηγήσω για λίγα χιλιόμετρα...  Κι αισθάνθηκα τόσο άσχημα όταν πέσαμε πάνω στο αμάξι του πρώην μου στην διαδρομή με την λιμουζίνα.  Και δεν μπορούσα να τον βοηθήσω.  Με δυσκόλευε η τουαλέτα και τα τακούνια.  Δεν θα ξεχάσω αυτό το βλέμα στα μάτια του, όταν είδε το αμάξι του λιώμα και την πρώην αγαπημένη του που χώρισε χωρίς κανέναν ενδιασμό να βγαίνει απο την λιμουζίνα πιο όμορφη απο ποτέ.  Αλλά δεν ήταν ούτε η Oscar de la Renta τουαλέτα, ούτε τα διαμαντένια σκουλαρίκια που μου πήρες  που με κάνανε να ακτινοβολώ.   Ήταν που ήρθες εσύ στην ζωη μου...
Αυτά ήθελα να σου πω, αγαπημένε μου φανταστικέ μου γκόμενε.  Μου φαίνεται σαν όνειρο που σε γνώρισα.  Μακάρι να μην χρειαζόταν να φύγω για τους επόμενους 2 μήνες στον Ποσειδώνα για τα γυρίσματα της «Φανταστικής Ζαργάνας Νο 59», και να έμενα εδώ μαζί σου, αλλά πρέπει.   Ξέρω όμως ότι θα παίρνεις το ιδιωτικό σου διαστημόπλοιο και θα έρχεσαι συχνά αλλά δεν είναι το ίδιο..  Κάθε μέρα θα μου λείπεις όλο και πιο πολύ.
Σε φιλώ γλυκά
Φανταστική Ζαργάνα


Και μετά «Πουφ» εξαερώνεται! Φτου!!!!!

3 comments:

  1. den yparxeis... klaiw apo ta gelia me ti mougki/koufi manoula...
    a kai ksexases: den xreiazotan na xaseis to derby pao-osfp kai na apoxavnwtheis me tis wres ston kanape vlepondas athlitika se ola ta kanalia pou yparxoun (ellinkika kai ksena, emena den tha me peiraze, alla esy protimises na doume to love actually pou exw dei 1 ekatommyrio fores alla pou pote den einai arketes!!!!! (exw ki alla na grapsw alla prepei na fygw)

    ReplyDelete
  2. Αχ, Κατερινάκι μου, πάντα έχεις υλικό να μου δίνεις... Με βλέπω να έχω και γράμμα Νο 2, προς τον φανταστικό μου γκόμενο! Έτσι κι αλλιώς, ό,τι και να του κάνω, στο τέλος "πουφ" απλά εξαερώνεται! Οπότε, μπορώ να κάνω τα πάντα!!!! Αχ, τι ωραία που ειναι εδώ στον φανταστικό μου κόσμο...

    ReplyDelete
  3. ενταξει απαιχτο............!!!!!!!χεχεεχεχεχεε!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete