Tuesday, March 2, 2010

Ένα μικρό βήμα για την ανθρωπότητα... ένα τεράστιο βήμα για μια ζαργάνα...


Όταν ξεκίνησα αυτό το blog ο λόγος ήταν ένας.  Ένας άντρας μου πήρε τα μυαλά και για να σώσω το δικό μου μυαλό, αποφάσισα να βρω έναν τρόπο να απασχολώ το μυαλό μου με κάτι άλλο. 
Το σχέδιο όμως ήταν το παρακάτω.  Πρώτα θα με βρει το Google μετά οι διαφημιστάδες, μετά οι εκδότες και μετά τα κειμενά μου θα γίνουν ταινία που θα την σκηνοθετήσει ο George Lucas στο Holywood βεβαίως βεβαίως. 
Και μετά αφού θα είχα γίνει διάσημη, στην απονομή των Oscar κι ενώ θα μου δίνουν το πολυπόθητο βραβείο ενώ θα ευχαριστούσα όλους τους συντελεστές της ταινίας (παραγωγοί οι Brad Pitt & Angelina Zolie, ηθοποιοί Hugh Jackman, Johnny Depp,  Drew Barrymore και άλλοι πολλοί) θα ανέφερα το ονομά του, και μετά θα έπεφτε σαν καλογινομένο νεραντζάκι.
Απλά τα πράγματα. 
Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα, τα μυαλά μου επιμένουν να είναι προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά κάποιος διάβασε αυτές τις γραμμές και κάτι είδε. Και ζήτησε να με δει για να με φέρει πιο κοντά στον τελικό μου στόχο.   Και τότε νιώθεις ένα βήμα πιο κοντά στο ονειρό σου.  Και δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.  Μυαλό είναι αυτό και φεύγει.  Και ξεκίνησα να κάνω την λίστα μου με όλα τα πράγματα που θα κάνω όταν επιτέλους με ανακαλύψουν και γίνω πιο περιζήτη κι από την συγγραφέα του Harry Potter.
·         Θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο και θα φύγω σούμπιτη για Vegas baby!!! Θα τζογάρω, θα πιω τα αντερά μου, θα βρω το πρώτο πανέμορφο πιπίνι, θα το παντρευτώ σε ένα Vegas Chapel με παπά τον Elvis, ή τον Captain Kerk, φορώντας το πιο κιτς νυφικό που υπάρχει και την επόμενη μέρα θα τραβήξω και μία ξεγυρισμένη ακύρωση για να είμαστε και σιγουροι!  Τι καλύτερο σουβενίρ από το Vegas εκτός από ένα βίντεο ενός μεθυσμένου γάμου και μία κορνιζαρισμένη ακύρωση?
·         Θα αγοράσω το τέλειο σπίτι 1000 τετραγωνικών όπου τα 500 τετραγωνικά θα είναι ντουλάπες για τα αμέτρητα Christian Louboutin μου και τα άλλα τόσα παπούτσια μου.  Και τότε η διαφήμιση της Heineken θα φαντάζει μπροστά μου σαν υπόγεια γκαρσονιέρα στην Κυψέλη.
·         Θα αγοράσω ένα Hammer και θα τρακάρω με όλους τους μαλάκες οδηγούς της Αθήνας, όπως επίσης και με όλα τα κακο-παρκαρισμένα στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
·         Θα πάω με τουπέ σε όλα τα καταστήματα στο Κολωνάκι κι αφού τους κατεβάσω όλα τα ράφια τους, θα φύγω με άδεια χέρια. 
·         Θα φύγω ένα ρομαντικό διήμερο με τον Johnny Depp στην Καραϊβική, θα ενημερώσω όλους τους paparazzi και μετά θα κάνω την έκπληκτη!
·         Θα βάλω τον George Clooney να μου φέρνει αυτοπροσώπως τα Nespresso μου στο σπίτι και θα ανοίγω την πόρτα με baby doll και φτερά!
·         Θα κάνω όλες τις πλαστικές του κόσμου μέχρι που και ο Michael Jackson θα φαίνεται ερασιτέχνης μπροστά μου.
·         Θα κανονίσω ένα Private basketball game για τα μάτια μου μόνο με όλους τους παλαίμαχους του NBA!
·         Θα πάω στην απονομή των Oscar φορώντας αθλητικά και φόρμα και θα το κάνω μόδα!
·         Θα κάνω guest σχεδόν αόρατες εμφανίσεις σε όλες τις αγαπημένες μου σειρές όπως ο Richard Branson.
·         Θα πάω στα γραφεία της 3E και θα γεμίσω όλα τα ψυγεία με Pepsi!
Και αυτά είναι μόνο η αρχή. Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν σημαινουν ότι θα με κάνουν να ξεφύγω από τον αρχικό μου στόχο, αλλά μέχρι τότε, καλό είναι να έχω κάτι ν’ ασχολούμαι… Φαίνονται εξωπραγματικά το ξέρω, αλλά όπως μου είπε και κάποιος σήμερα, τα συνηθισμένα όνειρα είναι για τα συνηθισμένα κορίτσια.  Κι εγώ κάθε άλλο παρά συνηθισμένη είμαι…

No comments:

Post a Comment