Sunday, March 7, 2010

Ζαργανογυρίσματα και "φυλετικά" συμπεράσματα...


Μετά από 5 χρόνια δουλειά στα Βόρεια Προάστια, παραλίγο να ξεχάσω.  Να ξεχάσω πως πάνω απ’ όλα είμαι κορίτσι του Κέντρου.  Και ναι, μπορεί να μην είμαι η μεγαλύτερη υποστηρίκτρια αυτής της χώρας και της πόλης, όμως το κέντρο της Αθήνας, είναι κάτι άλλο.  Έχει μια ατμόσφαιρα, μια μαγεία και εκτός αυτού, τους πιο όμορφους ανθρώπους της πόλης.
Και είμαι εδώ σε ένα μικρό καφέ στον πεζόδρομο στο Γκάζι, μόνη με έναν ζεστό καφέ και χαζεύω τον κόσμο.  Οι άλλοι με κοιτάζουν σαν εξωγήινο.  Δεν είμαστε ακόμη συνηθισμένοι να βλέπουμε ανθρώπους μόνους στα τραπέζια και να μην τους κρίνουμε. Κι εγώ το έκανα παλιά, ώσπου πήγα στο Παρίσι είδα τον κόσμο να απολαμβάνει τον χρόνο με τον εαυτό τους και το λάτρεψα.  Κι επειδή εγώ ως γνωστόν είμαι μια παρισιάνα εγκλωβισμένη στο σώμα μιας Ελληνίδας είπα να το καθιερώσω.  Και σε όποιους αρέσει.  Για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Η φίλη μου η Κατερίνα,  μου έλεγε προχτές να γράψω για τις φυλές των αντρών και των γυναικών που υπάρχουν.  Και είμαι εδώ και προσπαθώ να τις εντοπίσω.  Χαζεύω τον κόσμο που περνάει και βγάζω γρήγορα συμπεράσματα.  Παλιά μου τέχνη κόσκινο.  Εγώ έτσι κι αλλιώς έχω γνώμη για όλους και για όλα.  Και δεν ανέχομαι ενστάσεις. 
Και το μάτι μου πέφτει σε δύο αγόρια εκεί γύρω στα 35.  Με γενάκι 3 ημερών, δερμάτινα μπουφάν και αθλητικά Prada.  Ο ένας κλώνος του άλλου.  Ψηλοί, αθλητικοί σοβαροί.  Τα αγόρια που θες να πας στο μπαμπά σου να γνωρίσουν (αχ, πότε θα έρθει η εποχή που θα μπορείς να πας 2 άντρες στον μπαμπά σουκαι θα σου πουν μπράβο???).  Συνήθως αυτά τα αγόρια πάνε δύο δύο.  Δεν συναντιούνται συχνά, για κανέναν καφέ ή κανονίζουν κανένα μπασκετάκι που και που.  Και στην αρχή νομίζεις ότι ανήκουν στην φυλή των σχεσιάκιδων αλλά δεν είναι έτσι.  Είναι οι διαβόλοι μεταμορφωμένοι σε αγγέλους.  Ευγενικοί, με χιούμορ και μία δόση προκλητικότητας.  Ξέρουν να σε πλησιάσουν, να μιλήσουν, σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι έπιασες το jackpot! Το σεξ μαζί τους, είναι σαν Θείο δώρο.  Και λες, ναι, κοίταξε επιτέλους η τύχη και προς το μέρος μου! Αλλά, guess what?  Την πάτησες φιλενάδα! Και το πράγμα πάει ως εξής.  Πρώτο ραντεβού καταπληκτικά.  Μάλιστα επικοινωνεί κι άμεσα μετά.  Κι έρχεται και το δεύτερο ραντεβού, καλύτερο από το πρώτο.  Και μετά σεξ.  Και μετά το σεξ, έρχεται κι άλλο σεξ και μετά κι άλλο.  Και τα ραντεβού μειώνονται δραμματικά.  Μόνο σέξ.  Και τότε αρχίζουν τα προβλήματα στην δουλειά τους, ή καποιος φίλος του περνάει προσωπικά προβλήματα.  Και τηλεφωνεί όλο και λιγότερο.  Ώσπου μια μέρα απλά εξαφανίζεται.  Και όταν περάσει η επίδραση των ηρεμιστικών που έχεις πάρει και έχεις κάνει τις αναπνοές σου για να ξεπεράσεις τα νεύρα σου, κι επιτέλους τον εντοπίζεις στα τηλέφωνα, αισθάνεσαι ότι μιλάει σε ένα φίλο του από τον στρατό.  Συνήθως ακούς το πρώτο «μαλάκα» ή «φίλε» κι αποφασίζεις να κρεμάσεις τα τακούνια σου και να φορέσεις τις αρβύλες σου.  Κι όσο κι αν υποστηρίζουν οι άντρες ότι δεν υπάρχει φιλία μεταξύ γυναικών και αντρών τότε συνηδειτοποιείς ότι όλα αυτά είναι προβοκάτσια.  Σε κοροϊδεύουν ψιλό γαζί κορίτσι.  Φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών υπάρχει μόνο στο μυαλό τους όταν απλά έχουν βρει το νέο θύμα και σε κρατάνε καβάτζα για το επόμενο κενό.   Διάρκεια της περιπέτειας το πολύ 3 εβδομάδες.  Μία εβδομάδα μέχρι να σε ψήσει, μία εβδομάδα να σου πετάξει τα μάτια έξω και μία εβδομάδα μέχρι να εξαφανιστεί.  Χρησιμότητα.  Μόνο για να ξεπεράσεις τον πρώην.  Διαφορετικά την πάτησες. 
Βρε καλώς τες!!! 3 μεγαλοκοκόνες πατημένα 35 κάθονται στο διπλανό τραπέζι.  Φοράνε branded ρούχα, επώνυμες τσάντες και το μαλλί στην τρίχα.  Πήγανε χτες στο κομμωτήριο ή έχουνε καμιά ταλαίπωρη που την φέρανε το πρωί στο σπίτι να της χτενίσει?  Η μία φοράει κι extension.  Άθλιας ποιότητας αλλά δεν την ενδιαφέρει.  Η πρώτη ματιά οίκτου πέφτει προς το μέρος μου.  Και μετά κοιτιούνται μεταξύ τους.  Χαμογελάω ευγενικά κι επιστρέφω στο laptop μου.  Στήνω αφτί να δω τι λένε.  Κάτι λένε για την Τζούλια.  Αδιάφορο.  Όλοι σήμερα για την Τζούλια μιλάνε.  Βαρέθηκα πια.  Άντε κορίτσια μου, μπείτε στο ψητό!!!! 7 λεπτά περάσανε μέχρι να μπούμε στο ψητό.  Μιλάνε για το ποιες παντρεύονται, ποιες κερατώσανε, για το που πήγαν όλοι οι άντρες, ότι όλοι οι άντρες είναι γουρούνια  και για το ότι η μία της παρέας – Πραλίνα το όνομά της.  Μα καλά ποιος βαφτίζει το παιδί του Πραλίνα??? Ο εθισμένος στην Μερέντα? -  κατάφερε να κάνει σεξ μέσα στην εβδομάδα.  Μέτριο το σεξ.  Αλλά τι να κάνουμε?  Απ’ το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα.  Και ζουν οι υπόλοιπες δύο μέσα από την ιστορία της Πραλίνας.  Το συμπέρασμα της κουβέντας μετά από πολύ ώρα, είναι ότι τα καλά μοντέλα έχουν αποσυρθεί από την αγορά.  Μόνο τα μεταχειρισμένα και τα ρετάλια έχουν μείνει.  Εκεί που στα 25 μας είχαμε τρελές απαιτήσεις από τους άντρες, τώρα απλά μας φτάνει να είναι αρτιμελής.  Δεν μου αρέσουν αυτές, αλλά μου θυμίζουν την δική μου γυναικοπαρέα.  Κι εμείς έτσι είμαστε?  Μμμμμ… It makes you wonder.   Αχ, δεν θέλω να το σκέφτομαι! Ή πρέπει ν’ αλλάξω παρέα ή μυαλά.  Τι είναι πιο εύκολο?
Πληρώνω και φεύγω! Δεν μπορώ να βλέπω άλλο τα προσεχώς… Με πιάνει απελπισία.  Πάω να περπατήσω και να βρω κι άλλες φυλές.  Και μετά Μοναστηράκι για σουβλάκι από τον Θανάση.  Όταν τρώω δεν σκέφτομαι.  Και νηστικό αρκούδι δεν χορεύει! Μάλλον δεν γράφει για την ακρίβεια…
To be continued….

2 comments:

  1. Sofaki, MAKRAN to kalitero post sou. Gelasa mexri dakriwn me tis atakes. Bravo!!!

    Konstantinos from Brussels

    ReplyDelete
  2. edwsa kali trofi gia tin pena sou zargana mou loipon. to thema einai oti oti afto to thema einai aneksandlito... as poume, oi atakes twn andrwn ligo prin tin eksafanisei einai pleon syllektikes. afou nomizw oti kykloforei cd to opoio exoun panda panw tous kai apla otan erthei i stigmi patane play. just a preview: den sou aksizw/aksizeis kati kalytero apo mena/eisai poly kali gia emena (dialegete oti sas aresei), thelw to xwro/xrono mou, eimai piesmenos teleftaia, i kariera mou den mou epitrepei desmefseis (giati ws gnwston andras kai multitasking, ennoies andithetes),den ftais esy einai pou molis vgika apo mia megali sxesi... kai lista synexizetai....tha borousa na grafw wwwwres. kai gia na min pareksigithw, pistevw oti kai oi gomenes lene andistoixa koula alla twra sxoliazoume tous andres. ki epeidi exw varethei na akouw ta parapanw kathe fora eipa na vgalw to axti mou sto zarganoblog!!!! zargana, keep inspiring us!

    ReplyDelete