Friday, February 12, 2010

Τα λεφτά, τα λεφτά ποιος τ' ανακάλυψε...

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σκεφτώ... Αν το DNA είναι μια καλοστημένη μηχανή, προγραμματισμένη απο την φύση τότε δεν εξηγείται αλλιώς... είμαστε προγραμματισμένες εμείς οι γυναίκες όταν γεννήσουμε και μεγαλώσουν τα παιδιά μας ν' αρχίσουμε την γκρίνια για τα λεφτά! "Βάλε παιδάκι μου κάτι στην άκρη για μια δύσκολη ώρα", "πάλι πήρες παπούτσια?", "τι θα κάνουμε εμείς με μια σύνταξη, στον δρόμο θα μείνουμε", "είναι ανάγκη να πας διακοπές στο εξωτερικό, τι το έχουμε το σπίτι στην Σαλαμίνα? Θάλασα εκεί, θάλασσα κι εδώ" και άλλα τέτοια χαρούμενα! Και "τι θα γίνει αν σου κάτσει μια στραβή;" (σίγουρα υπάρχει κρυφή συνεργασία μεταξύ μαμάδων και γιατρών δεν εξηγείται αλλιώς, ν' αναφέρεται συνέχεια το ίδιο επιχείρημα) Και δωσ' του κάθε μέρα! Και να έχεις και τα κανάλια να βομβαρδίζουν τον κοσμάκη για την κρίση!
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω καμιά τεράστια κρίση.  Τρίημερο της Καθαρής Δευτέρας και πάλι θ' αδειάσει η Αθήνα! Πόσα εξοχικά και πόσα χωριά πια υπάρχουν???? Και την καραβίδα του θα φάει ο έλληνας την Καθαρά Δευτέρα, και για σκι θα πάει (γιατί δεν επιτρέπει ο καιρός βεβαίως βεβαίως) και θα ψωνίσει για το σαρακοστιανό τραπέζι για 20 άτομα και θα αφήσει αποφάγια για 15 - γιατί μπορεί να υπάρχει κρίση, αλλά εμείς είμαστε large πώς να το κάνουμε? Μην μας πουν και γύφτους!!! 
Και ναι μετά απο αυτό πάλι θα γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε λεφτά! Και ιδιαίτερα αυτές οι γριές που παίρνουν 700 ευρώ σύνταξη, αλλά βεβαίως παίρνουν και 4 νοίκια απο κάτι σπίτια πρικώα (αλλά αυτά δεν τα λέμε στην τηλεόραση) κι αυτοί που έχουν σπίτια 800 τ.μ., σκάφη, οικοπεδα, σαλέ και άλλα πολλά γιατί τους τα τρώει η εφορία!  Και η χώρα των τρισεκατομμυριούχων να είμασταν, πάλι θα γκρινιάζαμε, γιατί δεν θα ξέραμε που θα χαλάσουμε όλα τα λεφτά μας!
Και ναι κι εμένα μου αρέσουν τα λεφτά, και δεν λέω, έχω κάνει πλούσια πολλά μαγαζιά στο εξωτερικό - γιατί καταναλλώτρια καταναλλώτρια μην μας πούνε και μαλάκες στο τέλος, εννοείται πως η ξένη αγορά on line είναι πολύυυυυυ φτηνότερη απο την ελληνική - αλλά δεν πρόκειται ν' αρρωστήσω για να τα αποκτήσω! Και δεν λέω, μπορεί κι εγώ για ένα πολύ καλό αντίτιμο να ξεπερνούσα τους ηθικούς φραγμούς και να γινόμουν η Τζούλια στην θέση της Τζούλιας, αλλά δεν θα μιζεριάσω για όλη μου την ζωή για να τα αποκτήσω! Καλά περνάμε κι έτσι! Θα μπορούσαμε και καλύτερα, αλλά αν είναι να μας τα φάνε οι γιατροί, καλύτερα μικρομεσαίος και χαρούμενος παρά πλούσιος και μίζερος!!!!
Και να σου πω και κάτι? Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, έχω πέσει στα πατώματα κι έχω ανέβει στους ουρανούς για έναν έρωτα κι όχι για το Λόττο.  Και πάλι θα το ξανάκανα και θα το ξανακάνω! Γιατί μπορεί τα λεφτά να μην φέρνουν την ευτυχία... αλλά η ευτυχία είναι όλα τα λεφτά φίλε μου!

1 comment:

  1. Και εγώ μαζί σου Σοφάκι ξέρεις τι έλεγε ο παππούς π Μπίλης τα λεφτά και τα κουλούρια φρέσκα τρώγονται αλλά τα λες όλα αυτά γιατί έχεις τα νιάτα όλοι σε αυτή την ηλικία έτσι σκεφτόμαστε αλλά όταν περάσουν τα χρόνια ερχετε και η ανασφάλεια μημπως αρρωστήσω κατι που δεν το σκεφτεσε όταν είσαι νέος ερχεται ο φοβος βλεπεις τα πραγματα τελειως διαφορετικα δεν υπάρχουν οι δυνάμεις για να πολεμήσεις οπως κανεισ εσυ τώρα οσο για την γκρινια και την μιζερια ειναι χαρακτηριστικο φενεται τον χωριατοελλήνων εχουν λιρες στο μπαούλο αλλά τις φυλλάνε για να τους τις βάλουνε στο ταφος τους οταν πεθάνουν φιλια tzavevena

    ReplyDelete