Thursday, February 11, 2010

Εδω το φλουρί, εκεί το φλουρί στον Χ το φλουρί!

3 Χρόνια.  3 Χρόνια η ίδια ιστορία.  3 Χρόνια κόβουμε την πίτα και 3 Χρόνια ο Χ. παίρνει το φλουρί!!!! Και κάθε χρόνο ενώ δεν θέλω να είμαι αισιόδοξη κάνω όνειρα που θα χρησιμοποιήσω το φανταστικό ταξίδι που θα κερδίσω (εννοείται στο Παρίσι, ρώτησε κανείς?)... Και κάθε χρόνο κάποιος άλλο το κερδίζει!
32 χρόνια, δεν θα έχω μπει στην κλήρωση και για 50 φλουριά - βάλε εταιρίες, πάρτυ κτλ? Ε, μια φορά μου χτύπησε την πόρτα.  Βασικά όχι ακριβώς.  Πέρυσι σε μία κρίση κατάθλιψης έφαγα μία βασιλόπιτα μόνη μου, οπότε ήταν αναμενόμενο να μου πέσει και το φλουρί! Βέβαια για καλό και για κακό δεν την σταύρωσα, ούτε έβγαλα κομμάτι για το σπίτι, τον Χριστό κτλ γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται... Όταν η τύχη δεν σου χαμογελά, δεν την προκαλείς κιόλας! Και δεν μπορώ να πω... το 2009 πήγε... πολύ σκατά!!!!! Αλλά τουλάχιστον κέρδισα το φλουρί!
Είναι και ο Π. ταξιδάκι στην Ρώμη και ζηλεύω σαν τρελή!! Εννοείται πως αν κέρδιζα το φλουρί θα έβγαζα εισιτήριο αύριο για εκεί για να του κάνω έκπληξη! Μμμμ.... Δεν έχει σημασία που μπορεί να με θεωρήσει λίγο παρανοϊκή, λίγο βλαμένη και πολύ επικίνδυνη, σημασία έχει να αυτοσχεδιάζεις!!! Και μετά όπως γίνεται και στις χαζοταινίες που μου αρέσει να βλέπω, θα ζήσουμε εμείς καλά κι αυτοί χειρότερα...  Εμ, μωρέ μέχρι να βγουν τα ασφαλιστικά μέτρα, εγώ θα έχω προλάβει να πάω να έρθω μην σου πω να στήσω και τσαντίρι... Στην Ελλάδα ζούμε, αν δεν είσαι η Τζούλια Αλεξανδράτου να σου βγαίνουν τ' ασφαλιστικά μέσα σε μία μέρα, είσαι ασφαλής! Τουλάχιστον αν είσαι o διώκτης κι όχι ο διοκώμενος! 
Άσχετο.  Αλήθεια η Τζούλια πως έβγαλε τόσα λεφτά και πήρε σπίτι 500 τμ στην Εκάλη? Μα καλά πόσο έχει φτάσει η βίζιτα στην Ελλάδα???? Κρίση σου λένε μετά...
Just in case, εγώ θα το παίξω το τζοκερ μου σήμερα.  Κι αν μου κάτσει θ' αγοράσω το σπίτι της Τζουλιας, έτσι για να έχει κι έχει μια ιδέα απο μπουρδελάκι (το κάνει πιο σέξυ), επίσης θα αγοράσω τον Σάκη τον Ρουβά μαζί με τον Gifted και μετά θα φύγω για την Αμερική να κάνω διεθνή καριέρα (σε τι πράγμα αναζητείται ακόμη...)! Γιατί,  με ή χωρίς φλουρί, αν τα έχεις αγάπη μου, η "τυχη" είναι πάντα με το μέρος σου...

No comments:

Post a Comment