Tuesday, February 16, 2010

1000 + 1 αποτυχημένα ραντεβού... (part 1)

Κάποτε ξεκίνησα να γράφω ένα βιβλίο με αυτόν τον τίτλο.  Και μάλιστα ξεκίνησε πολύ καλά.  Αλλά ως γνωστόν εγώ γενικά δυσκολεύομαι να ολοκληρώσω ό,τι ξεκινάω οπότε τελείωσε κι αυτό το project στο 3ο κεφάλαιο.  Υλικό υπήρχε, ηταν πιο πολύ αυτοβιογραφικό, αλλά είχα έναν ενδόμηχο φόβο πως αν κάτι τέτοιο κυκλοφορούσε πιο έξω δεν θα υπήρχε πια επόμενο ραντεβού... 
Είναι πολλά τ'α αποτυχημένα ραντεβού Άρη μου.  Όχι  μόνο τα δικά μου αλλά και των γνωστών μου.  Ιστορίες για αγρίους.  Μετά απο τόσα χρόνια στο κουρμπέτι κάτι έχω μάθει κι εγώ, γι αυτό λέω κι εγώ να περάσω την σοφία μου, στους νεώτερους, στους αθωότερους ή τους τυχερότερους.
Πριν ξεκινήσω όμως θέλω να δηλώσω τα παρακάτω 2:
1.  Όλοι οι άντρες ανω των 30 είναι γουρούνια.  Όλοι όμως.  Λίγο, μέτρια, πολύ, πιο πολυ, αμέτρητα.  Απλά, ψάχνεις να βρεις το λιγότερο γουρούνι.  Κι αν είσαι τυχερή θα σου κάνει λιγότερο όινγκ.
2.  Όλες οι γυναίκες είναι βλαμένες.  Όλες όμως.  Και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει διαφαθμίσεις προς τα κάτω, μόνο προς τα πάνω.  Δηλαδή δεν υπάρχει λίγο βλαμένη γυναίκα.  Ξεκινάς με την βλαμένη και ανεβαίνεις.  Οι πολύ τυχεροί άντρες συνήθως καταλήγουν με την βασίλισσα βλαμένη.
Όταν λοιπόν ένα γουρούνι και μια βλαμένη βγούνε ραντεβού μπορούν να συμβούν τόσααααα πολλά.... 
Εγώ λοιπόν η βασίλισσα βλαμένη και όλες οι βλαμένες της γενιάς μας έχω να δηλώσω τα εξής πράγματα που συμβαίνουν στην κόλαση των ραντεβού και μου γυρίζει το μάτι.
Το μέρος.
Δεν ξέρω τι έκανες ότι ήσουν 16 χρονών.  Αλλά μετά την ενηλικίωση και δε μετά τα 25 όταν λέμε πρώτο ραντεβού δεν εννοούμε την καφετέρια της γειτονιάς σου.  Πρώτον δεν πίνουμε πια καφέδες μετά τις 8 το βράδυ, γιατί τα νεύρα μας δεν είναι καλά.  Δεύτερον ξεκουβάλα λιγο και ξύπνα! Με γυναίκα βγαίνεις, όχι με τον κολλητό σου.  Ποιος σοβαρός άνθρωπος άνω των 30 πάει σε καφετέρια μετά τις 8 το βράδυ και μάλιστα ραντεβού?  Ακόμη κι αν παραγγείλεις ποτό για να πεις ότι μεγάλωσες... Βρε ουστ!
Εγώ γενικά προτιμώ το μέρος του πρώτου ραντεβού να είναι κάπου κεντρικά, σε μία ενδιάμεση απόσταση κι απο τους δύο και πάω πάντα με το αμάξι μου! Αν το ραντεβού πάει χάλια τουλάχιστον να μπορώ να τρέξω στο αυτοκινητάκι μου και να εξαφανιστώ!
Το ιδανικό ραντεβού σίγουρα θα ήταν κάπου που θα μπορούσαμε να περπατήσουμε.  Θησείο, παραλία, πάρκο (το Central Park ίσως?), άντε καμιά βόλτα στην Ζέα να δεις πως κουνιούνται οι βάρκες.  Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, έχω την εντύπωση ότι ο περίπατος κάνει τον άντρα πιο σέξυ.  Αλλά εγώ είμαι η βασίλισσα βλαμένη δεν πιάνομαι.
Η μέρα.
Ξέρω ότι παγκόσμια το Σαββάτο έχει καθιερωθεί σαν date night.  Ναι, αν είσαι 8! Διαφορετικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θες να σαμποτάρεις ένα πρώτο ραντεβού με κίνηση, πολυκοσμία, πιπίνια παντού (αυτό μάλλον σαμποτάρει τις βλαμένες όχι τα γουρούνια), ουρές και άλλα πολλά που γίνονται πάντα Σαββάτο.  Και ναι έχεις όλη την ημέρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά και σωματικά, αλλά αυτό πιστεψέ με δεν είναι πάντα καλό... Ενώ αν βγεις Πέμπτη ή Παρασκεύη τουλάχιστον πας σχετικά μετά την δουλειά κι εκτός αυτού αν το ραντεβού σου είναι τραγικό, τουλάχιστον δεν σου χαλάει όλο το Σαββατοκύριακο! Έχεις ένα ΣΚ μπροστά σου να αποζημιωθείς για την συγκεκριμένη εμπειρία.  Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν βγαίνεις ποτέ Δευτέρα! θες να σου πάει όλη η εβδομάδα έτσι????
Τα Σαββάτα είναι για dvd και αγκαλίτσες, γι αυτό τα κρατάμε για αργότερα...

Πάω να δουλέψω και λιγο γιατί θα με απολύσουν σε λίγο... Τo be continued...







1 comment:

  1. ριμενω με ανυπομονησια τη συνεχεια....

    ReplyDelete