Monday, November 29, 2010

Go for it!


Πώς το λένε οι μεγάλοι συγγραφείς; Writers block! Ε, ναι λοιπόν τέτοιο έπαθα κι εγώ.  Είναι που πάνε όλα καλά και δεν έχω με τι να γκρινιάξω.  Όχι,  δεν έχω βρει τον άντρα της ζωής μου ακόμα, αλλά όλα τα’ αλλα πάνε καλά! Δεν μασάω όμως.  Έχω κάνει τις κουβέντες μου με τον Άγιο και περιμένω να μου τον στείλει όπου να’ ναι! Τώρα στην Ιταλία θα είναι, στην Αθήνα θα είναι, θα σε γελάσω…
Έτσι που λες.  Έχω κολλήσει.  Έχω βγει παγανιά και ζητάω θέματα. Ευτυχώς η πόλη είναι γεμάτη με υπέροχα και πονεμένα πλάσματα και νομίζω ότι θα έχω υλικό για λίγο καιρό ακόμα! Ένα υπέροχο πλάσμα με ρώτησε λοιπόν: Τι κάνεις αν σου αρέσει κάποιος άνθρωπος πολύ και δεν είσαι του αθλήματος «κάνω την πρώτη κίνηση» ;
Τώρα την πάτησες.  Τι να σου πω; Εγώ δεν είμαι του συγκεκριμένου κλαμπ.  Εγώ αν μου αρέσει κάποιος, κάνω βουρ! Κι αν δεν κάνω βουρ, κάνω την ηλιθια.  Και στις δύο περιπτώσεις είμαι χαμένη, γιατί στην πρώτη μεν εξαφανίζονται σαν το Road Runner κάνοντας τον χαρακτηριστκό ήχο «φφφφφσσσσσσσσς Μπιπ Μπιπ» αφού τρομάζουν και βαριούνται (αυτό το Cosmopolitan μας έχει καταστρέψει τελικά), ενώ στην δεύτερη περίπτωση προσπαθώντας να κάνω την χαριτωμένη, γίνομαι τόσο γελοία και φαίνομαι σαν το Βαμβακούλα με φουρό και πορτοκαλί περούκα.  Έτσι το αντικείμενο του πόθου μου συναγωνιζεται το παραπάνω Road Runner.  Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα το ίδιο με του κογιότ.  Πέφτω τ’ ανάσκελα από ψηλά και με πλακώνει κάποιος τεράστιος βράχος! Αλλά ευτυχώς όπως το συμπαθέστατο κογιότ, δεν πεθαίνω ποτέ και ξανά προς την δόξα τραβώ!
Go for it! Αν θες κάτι, διεκδικησέ το! Δεν σου είπα με το καλημέρα σας ν’ αρχίσεις τα «I love you, You love I?» και τα «Ελα ν’ αγαπηθούμε darling» αλλά δώσε το στίγμα σου, κάνε την κινησή σου ακόμα κι αν αυτή είναι ένα χαμόγελο.  Βαριέμαι τους ανθρώπους που κάθονται εκεί σαν τον Βούδα και περιμένουν να τους διεκδικήσουν.  Βρε τι μας λες; Πρώτον τους θεωρώ τεμπέλιδες και ματαιόδοξους.  Το μόνο πράγμα σ’ αυτή την  ζωή που που αξίζει να το διεκδικείς ενώ δεν κάνει τίποτα παρά να στέκεται εκεί, είναι τα Cristian Louboutin.  Και είσαι εσύ Cristian Louboutin? Αφού δεν είσαι, κάνε κάτι! Διαφορετικά, μαζί με το σωρό κι εσύ! Πήξαμε στις γλάστρες!
Εντάξει δεν μπορεί να πήξει ο κόσμος από κυνηγούς.  Αλλά ακόμα κι αν δεν είσαι κυνηγός μπορείς να παλέψεις και να διεκδικήσεις χωρίς να εκτεθείς.  Η ιστορία και οι χαζο-αισθηματικές κωμωδίες (που λατρεύω) είναι γεμάτα με τέτοιες περιπέτειες.  Το μυαλό είναι το πιο ισχυρό όπλο που κατέχουμε όλοι (ε, καλά όχι και όλοι, αλλά οι περισσότεροι) γι αυτό χρησιμοποιησέ το και σε άλλα πράγματα εκτός από την δουλειά σου! Αν ο Jerry δεν κουνιόταν στον Tom, νομίζεις ότι θα καθόταν ν’ ασχοληθεί; Ναι καλά.   Το πιο πιθανόν ήταν να καθόταν εκεί και να γουργούριζε στον καναπέ. 
Σ’ αυτή την ζωή δυστυχώς αναλλωνόμαστε σε πράγματα που στο τέλος της ημέρας μπορεί να μην μας κάνουν ευτυχισμένους.   Ο χρόνος δυστυχώς δεν είναι με το μέρος μας, γι αυτό στο κυνήγι της ευτυχίας δεν πρέπει να είμαστε τεμπέλιδες και τσιγκούνηδες.  Όταν θέλουμε κάτι, η γνώμη μου είναι να το κυνηγάμε και να το διεκδικούμε.  Μπορεί να φάμε χαστούκια, να πέσουν βράχοι πάνω μας και να μας πλακώσουν, να λαβωθούμε και να πονέσουμε.  Αλλά η ευτυχία και ο έρωτας δεν έρχονται ποτέ να σου χτυπήσουν την πόρτα αν εσύ δεν τα κυνηγήσεις και λιγο.  Δεν θα έρθει ποτέ ο Jude Law όπως στο Holiday να σου χτυπήσει το κουδούνι τα μαύρα μεσάνυχτα για να ζήσεις και να ερωτευτείς.  Πρέπει να βγείς εκεί έξω και να είσαι προετοιμασμένος για όλα τα ενδεχόμενα.  Να πολεμήσεις και να παλέψεις. 
Αυτή είναι λοιπόν φίλε μου η αποψή μου.  Βγες έξω και διεκδίκησε αυτό που θες.  Κάνε τον εαυτό σου εύαλωτο στην επιτυχία αλλά και στην απόρριψη.  Κάνε αυτό που θα ήθελες πάντα να σου κάνουν.  Γίνε ευρυματικός ίσως και λίγο «Μακιαβελικός».  Ο έρωτας είναι παιχνίδι σαν το πόκερ.  Αν πας συνέχεια πάσο δεν θα πάρεις ποτέ την παρτίδα.  Για να κερδίσεις πρέπει να μάθεις το παιχνίδι καλά, να μάθεις να ψυχολογείς τους παίχτες, να ρισκάρεις και ίσως πολλές φορές να μπλοφάρεις! Οι συντηριτικοί παίχτες είναι και οι βαρετοί παίχτες! Ακόμα κι αν στις πρώτες παρτίδες μείνεις ταπί, δεν έγινε και τίποτα!  Ό,τι χαρίζεται χωρίς προσπάθεια δεν έχει ποτέ ενδιαφέρον.  Και μπορεί το συγκεκριμένο καρέ να μην ήταν το τυχερό σου!  Αλλά… ΠΑΝΤΑ γυρίζει ο τροχός.  Απλά κοίτα να είσαι εκεί, έτοιμος να ποντάρεις! Τα ρέστα μου!!!!!

No comments:

Post a Comment