Tuesday, November 16, 2010

Όσο ζεις μαθαίνεις. Μαθήματα μόνο για άντρες.


Σήμερα μεταξύ Asos.com, Dorothy Perkins & Facebook έπεσε το μάτι μου στο παρακάτω workshop.  Κι επειδή νομίζω ότι ότι μερικές ευκαιρίες παρουσιάζονται μία φορά στην ζωή, σας το παρουσιάζω για να καλέσετε όλους τους άντρες φίλους σας. 

Θέμα 1:  Πώς να γεμίζετε παγοθήκες. Βήμα - βήμα με παρουσίαση slides.
Θέμα 2:  Χαρτιά τουαλέτας: φυτρώνουν μόνα τους ή χρειάζονται αλλαγή;  Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.
Θέμα 3: Διαφορές μεταξύ του καλαθιού για τα άπλυτα και του πατώματος. Φωτογραφίες και επεξηγηματικά γραφήματα.
Θέμα 4: Πιάτα και μαχαιροπήρουνα: μπορούν να σηκωθούν και να πετάξουν μόνα τους στον νεροχύτη;  Παραδείγματα σε βίντεο.
Θέμα 5: Απώλεια ταυτότητας: όταν χάνεις το
TV control από το έτερό σου ήμισυ.  Υποστηρικτική τηλεφωνική γραμμή και ψυχανάλυση.
Θέμα 6: Μαθαίνοντας πώς να βρίσκεις πράγματα, αρχίζοντας με το να ψάχνεις στο σωστό μέρος αντί να κάνεις το σπίτι άνω κάτω ενώ ουρλιάζεις.  Ανοιχτή συζήτηση.
Θέμα 7:  Υγεία: η αγορά λουλουδιών δεν είναι επώδυνη για την υγεία σας. Γραφικά και ηχητικά παραδείγματα.
Θέμα 8:  Οι αληθινοί άντρες ζητάνε οδηγίες όταν χάνονται. Αληθινές μαρτυρίες.
Θέμα 9:  Είναι γενετικά δυνατόν να κάτσεις αμίλητος ενώ αυτή παρκάρει; Προσομοίωση οδήγησης..
Θέμα 10:  Μάθημα ζωής: οι βασικές διαφορές ανάμεσα στη μητέρα και τη σύζυγο. Συζήτηση μέσω διαδικτύου και αυτοσχεδιασμοί....
Θέμα 11:  Πώς να γίνεις η ιδανική παρέα για τα ψώνια. Ασκήσεις χαλάρωσης, διαλογισμού και τεχνικές αναπνοής.
Θέμα 12:  Πώς να πολεμήσεις την εγκεφαλική ατροφία: να θυμάσαι γενέθλια, επετείους...

Όποιος έχει πληροφορίες για τα αντίστοιχα sessions για τον γυναικείο πληθυσμό παρακαλώ να μου χτυπήσει την πόρτα! Διαφορετικά δέχομαι ιδέες για να το οργανώσουμε απο την αρχή!  Αν και νομίζω ότι σ' αυτή την περίπτωση το workshop μπορεί να κρατήσει κι 6 μήνες.. Και ποιος έχει τόσο χρόνο;
Πολλά ευχαριστώ στην Εμμανουέλα που ανάρτησε το συγκεκριμένο post κι εγώ σαν Φανταστική Ζαργάνα που είμαι το έκλεψα, τελείως αναίσχυντα και ξεδιάντροπα!!! Εμμανουέλα μου σ' ευχαριστώ, μου έφτιαξες απλά την ημέρα!

1 comment:

  1. εχμ. . .τώρα είναι καλό που εγω (τα περισσότερα από) αυτά τα σεμινάρια δεν τα χρειάζομαι; Τα κατέχω σου λέω!!!

    ReplyDelete