Thursday, July 15, 2010

Τρία. Ένα νούμερο μια ιστορία.

Το καλοκαίρι είναι η χαρά του χαζο-περιοδικού.  Κι επειδή ένα περιοδικό «ποικίλης ύλης» είναι ο καλύτερος σύντροφος για την παραλία, το έχω ρίξει στο διάβασμα.  Δεν μπορώ να διαβάσω οτιδήποτε σοβαρό το καλοκαίρι.  Η γυμνή αλήθεια είναι ότι στην παραλία αποσυντονίζομαι πολύ εύκολα με αυτά που βλέπω και  χάνω πανεύκολα τον ειρμό μου οπότε τα περιοδικά  είναι η εύκολη λύση.  Εκτός αυτού το περιοδικό κρύβει τις φανταστικές εκφράσεις που παίρνω που ποικίλουν από το «πώ πω μάνα μ’», στο «γίνε ο πατέρας των παιδιών μου και των σκυλιών μου» μέχρι  το «Die, die, Die!!!!».
Τα περιοδικά που με διασκεδάζουν περισσότερο είναι τα περιοδικά τύπου Maxim, Max, Nitro κτλ.  Ξέρω ότι τα συγκεκριμένα είναι γεμάτα κώλους και βυζιά, αλλά δεν μπορώ ν’ αντισταθώ στις συνεντευξεις που δίνουνε όλα τα Ξ.  Γυμνή φωτογράφιση και η συνέντευξη από δίπλα.  Ναι,  γυμνή είναι η φωτογράφιση γιατί αν φοράς μόνο τα παπούτσια σου κι ένα σεντόνι, γυμνή θεωρείται.  Ούτε καν αισθησιακή.  Λατρεύω που καμία από όλες αυτές, δεν έχει κάνει ΠΟΤΕ τα παρακάτω:  Δεν έχει απατήσει, δεν έχει κάνει βίζιτα, δεν θα πήγαινε ποτέ για τα λεφτά, δεν έχει κάνει ποτέ τρίο ή οτιδήποτε που περιλαμβάνει πολύ κόσμο κι εννοείται ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έχει υπάρξει ποτέ το τρίτο πρόσωπο σε μία σχέση!
Κι εδώ θα σταθώ.  Μετά την Μενεγάκη ο όρος «τρίτο πρόσωπο» είναι πια της μόδας.  Πριν από λίγο έγραφα για τους άπιστους Θωμάδες.  Κι αν είσαι άπιστος και την έχεις γλιτώσει, έχεις τις δικές μου ευχές και δέχομαι πάσα συμβουλή από τους ειδικούς του αθλήματος.  Αλλά τι γίνεται αν είσαι ο τρίτος ή η τρίτη της παρέας; 
Αν βγεις και ρωτήσεις έξω «έχεις υπάρξει το τρίτο πρόσωπο μια σχέσης;» όλοι οι υποκριτές θα σου πουν, εγω;;;;; Αυτό είναι ανήθικο, είναι έτσι είναι αλλιώς.  Λες και όλα τα τρίτα πρόσωπα έρχονται από άλλη διάσταση και μόλις κάνουν την δουλειά τους πάνε πίσω κι επανέρχονται για να χωρίσουν ή να κολάσουν το επόμενο ζεύγος!
Εγω πάντως θα την πω την αμαρτία μου.  Τις γυναίκες και τους άντρες που καταφέρνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να διεισδύσουν σε ένα ζευγάρι και να το χωρίσουν τις παραδέχομαι! Δυστυχώς είναι πόλεμος εκεί έξω και ο καλύτερος κερδίζει!  Δεν έχουν τίποτα απολύτως να χάσουν και στην τελική «ας προσέχες»!  Βέβαια είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι αν χωρίσεις ένα ζευγάρι, εν καιρώ θα συμβεί και σε σένα, αλλά ρόδα είναι και γυρίζει και τα πάντα μα πάντα ό,τι κάνεις θα γυρίσει σε σένα! Καλό ή Κακό!
Το λατρεμένο μου πλάσμα,  μου έλεγε πως αν γνωρίσει κάποια που του αρέσει πολύ και είναι σε σχέση μπλοκάρει αυτή την πληροφορία στο μυαλό του και προχωράει χωρίς αντιπερισπασμούς να πολεμάει το κάστρο μέχρι να πέσει.  Η έκβαση φυσικά διαφέρει ανά περίπτωση.  Το κάστρο μπορεί να δωθεί για leasing ώστε να το χρησιμοποιείς ανταποδωτικά για λίγες χρήσεις μόνο, μπορεί να ρίξεις μόνο μια ματιά για να δεις τι γίνεται μέσα ή να κάνει έξωση στους υπάρχοντες ένοικους και να εγκατασταθείς μονιμα.  Ή προσωρινά, εξαρτάται το κάστρο.  Μπορεί στο τέλος να θελήσει να τ’ αφήσει ξενοίκιαστο!
Τι κάνεις λοιπόν αν είσαι το τρίτο πρόσωπο;  Εγώ το λέω,  είμαι παντελώς άχρηστη.  Όχι γιατί δεν θέλω, αλλά για κάποιο λόγο δεν έχω επιρροή σ’ αυτά! Όσο καπάτσα και να θέλω να το παίξω είμαι τόσο χαζοβιόλα που στο τέλος καταντάω πιο κουραστική κι από την μόνιμη! Οπότε όσες φορές μου έχει προκύψει είμαι όπως λένε και οι φίλοι μου οι αμερικάνοι «always the brides maid never the bride!» 
Στατιστικά πάντως όλες οι γυναίκες άνω των 30 έχουν γίνει το τρίτο πρόσωπο είτε το γνωρίζουν είτε όχι. Είπαμε τα καλά μοντέλα έχουν αποσυρθεί από την αγορά, οπότε αν δεν θελήσεις να καταφύγεις σε ρετάλια, κοιτάς τα μεταχειρισμένα.   Πολλές τις βολεύει, γιατί όπως λένε, παίρνεις τα καλύτερα μιας σχέσης.  Το πάθος, τον κίνδυνο, τα δώρα, την ανεξαρτησία σου, τα ταξιδάκια σου, το καλό σεξ  και όλο το πακέτο της ερωμένης.  Αν όμως θελήσεις παραπάνω τότε πρέπει να δράσεις βάση προγραμματισμένου σχεδίου και ειδικής μεταχείρισης γιατί διαφορετικά θα καταλήξεις να κλαις και να οδείρεσαι και να λες ότι όλοι οι άντρες είναι γουρούνια! Τα δικά σου τα χαϊρια δεν τα κοιτάς που είσαι μια τσούλα και μισή που θέλει να χωρίσει ένα ζευγάρι.  Αλλά εσύ είσαι αλλιώς.  Πάντα μοναδική και ξεχωριστή περίπτωση.  Και δεν φταις ποτέ.  Τώρα που το σκέφτομαι πράγματι τα τρίτα πρόσωπα πρέπει να έρχονται από άλλη διάσταση, εκεί που οι τσούλες δεν φταίνε ποτέ!
Τελικά όλοι νούμερα είμαστε.  Άλλες φορές είμαστε το νούμερο 1 άλλες το 2 και πολλές φορές το 3.  Σε πολλές περιπτώσεις η αρίθμηση συνεχίζεται για πολύ ακόμη, αλλά εν τέλει στο χέρι μας είναι ν’ αποφασίσουμε τι θέλουμε και πότε το θέλουμε.  Γιατί την μία μέρα είσαι το 1, την άλλη το 2 και άλλη το 3.  Η κάτω βόλτα έρχεται όταν είσαι το 536833084.  Τότε νομίζω ότι πρέπει να κάνεις ότι κάνει και η Νατάσσα Θεοδωρίδου.  Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή…. Και αντε απ’ την αρχή!

No comments:

Post a Comment