Thursday, May 20, 2010

Age: 30 - 40. Welcome to my box darling!

32 και μία εβδομάδα. Πρίν μία εβδομάδα, ήταν η πιο αγαπημένη μέρα του χρόνου, τα γενεθλιά μου (εννοείται πως είναι η αγαπημένη μου μέρα, γιατί όλοι ασχολούνται μαζί μου) κι έκλεισα τα περήφανα 32. Και ενώ όλοι και όλες πια κρύβουν χρόνια, εγώ τα διατυμπανίζω. Δεν λέω να μεγαλώσω καθόλου, ό,τι και να λένε τα νούμερα.
Δεν λέω, υποτίθεται ότι σοβαρεύω, αλλά ακόμη δεν αισθάνομαι ενήλικας. Πιο ενήλικας αισθανόμουν στα 18 μου. Από τότε που μπήκα στην δεκαετία των 30, σαν να έγινε κάτι κι έγινα πιο τολμηρή. Σαν να ξεκινάει η ζωή μου τώρα. Και βλέπω τον κόσμο να προχωράει δίπλα μου, να κάνει δεσμούς, οικογένειες, παιδιά κι εγώ ακόμη δεν έχω καταφέρει να δω τον εαυτό μου εκεί.
Εννοείται, πως δεν έχω επιστρέψει στην εποχή του μεγάλου Ξ (εκ του ξέκωλου βεβαίως βεβαίως), αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό ακόμη βουτηγμένη στα σοβαρά. Τα βράδια πριν κοιμηθώ, φαντάζομαι ταξίδια, νέες γνωριμίες και περιπέτειες, ούτε γάμους, ούτε παιδιά, ούτε γκόμενους. Εντάξει γκόμενους σκέφτομαι, αλλά όχι με την καλή έννοια. Με την πορνογραφική εννοείται. Επίσης ονειρεύομαι ότι είμαι σούπερ ηρωίδα και κατατροπώνω όλους τους εχθρούς μου. Μία η Storm, μία η Phoenix, μέχρι και Cat Woman με έχω δει, αλλά αυτό ήταν σε εποχή οίστρου οπότε δεν πιάνεται. Και καταστρώνω σχέδια πώς θα μπω στα παρασκήνια της συναυλίας των Aerosmith, θα γνωρίσω τον Steve Tyler και θα φύγω μαζί του ως groupie ή πώς θα καταφέρω να φτιάξω την απόλυτη νερόμπομπα για να την ρίξω στην μούρη της Rhianna. Καμιά φορά όταν πηγαίνει το μυαλό μου στα οικονομικά μου και στο γεγονός ότι μόνο το Λόττο με σώζει, μόλις αρχίζω να ακούω την φωνή της μαμάς μου να λέει τα κλασικά δικά της, απλά αλλάζω πλευρό και γυρίζω πίσω στα δικά μου. Wonder woman VS Rhianna. Ποια θα κερδίσει;
Η φίλη μου η Κ. Τώρα έκλεισε τα 35 και δεν την βλέπω στα πολύ πάνω της. Και δεν ξέρω αν είναι για τα 35, αν είναι για όλα αυτά που νομίζει ότι χάνει ή για κάτι άλλο. Και παρ’ ολο που αυτό το κορίτσι το θαυμάζω και το λατρεύω για όλα αυτά που έχει καταφέρει να κάνει και όλα αυτά που είναι, θέλω να πάω να της δώσω δυο σφαλιάρες να έρθει το κεφάλι στα ίσια της. Γιατί βαρέθηκα να βλέπω μόνο γυναίκες να περνάνε την κρίση των 35, ενώ οι άντρες στα 35 να αναγεννιούνται! Τα 35 είναι τα νέα 25. Είμαστε πιο όμορφες απο ποτέ, πιο δυναμικές, πιο δραστήριες και πιο σεξουαλικές απο κάθε άλλη ηλικία! Και υπάρχουν γυναίκες εκεί έξω που με το που μπαίνουν στα 30 αρχίζουν ν’ αγχώνονται! Μα τώρα αρχίζουν τα καλά. Μετά τα 32 δε, ακόμη τα καλύτερα!
• Σταματάνε να σε πρήζουν οι δικοί σου για το θέμα του γάμου. Όσο να’ ναι τους έχεις πάρει τον αέρα, ή έχουν απελπιστεί τελείως και έχουν καταθέσει τα όπλα (αυτά μόνο στην Ελλάδα βέβαια!!!).
• Επιτέλους σταματάς να είσαι η μικρότερη και η ηλιθιότερη της παρέας και ανεβαίνεις κατηγορία.
• Μπορείς να χτυπήσεις γκομενάκι απο 25 μέχρι 45 χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό.
• Επιτέλους αρχίζεις να καταλαβαίνεις τι γίνεται με το σεξ. Κι ας λένε ότι θέλουν. Οι γυναίκες αρχίζουν να παίρνουν μυρωδιά τι γίνεται μετά τα 30.... Επιστημονικά αποδεδειγμένα οι μεγαλύτεροι και οι καλύτεροι οργασμοί έρχονται μετά τα 30!
• Μπορείς να θυμηθείς και να ζήσεις ταυτόχρονα σε όλο τους τους το μεγαλείο 3 ολόκληρες δεκαετίες, ό,τι και να σημαίνει αυτό. Μουσική, μόδα, τάσεις, νοοτροπίες, τα πάντα. Και για όλα μπορείς να έχεις άποψη.
• Επιτέλους ξέρεις τι θέλεις. Και δεν ντρέπεσαι να το παραδεχτείς. Είσαι γκέι; Το δηλώνεις. Δεν θες να παντρευτείς; Το δηλώνεις; Θες να κάνεις μόνη σου παιδί; Το κάνεις. Θες να πάρεις τον γκέι φίλο σου;  Το κάνεις; (με ή χωρίς την εγκρισή του),  Θες να ξυπνήσεις την τσούλα που έχεις μέσα σου;  Βουρ! Και τώρα που ξέρεις τι θέλεις, απλά οργανώνεσαι και προχωράς.
Εντάξει δεν λέω, έτυχε τώρα να είμαι σε πολύ καλή φάση και τα βλέπω όλα θετικά. Ετοιμάζω ταξίδια, κάνω γνωριμίες, ερωτεύομαι, χωρίζω, γελάω, κλαίω, τα κάνω όλα σε όλο τους το μεγαλείο και σε όλη τους την υπερβολή. Και δεν ξέρω πως θα είμαι στα 35, η αλήθεια είναι αυτή. Έπαψα να κοιτάζω τόσο μακρία, είπα έτσι για αλλαγή, ν’ αφεθώ και να το απολαύσω. Είτε μου βγει σε ένα υπέροχο ταξίδι είτε ένα μεγάλο αγγούρι. Που και πάλι, τα πάντα είναι θέμα οπτικής. Γιατί ώς γνωστόν άλλοι το τρώνε το δροσίζονται κι άλλοι το τρώνε και ζορίζονται. Και πάνω απ’ όλα «Σφύριξε χαρούμενα μπορεις, σφσφσφσφδσδφ, δες την θετική πλευρά της ζωής, σφσφσφσφδσδφ»...

2 comments:

  1. ακριβως οπως τα λες ζαργανα...φανταστικα...

    ReplyDelete
  2. Χιλιόχρονη! Εύχομαι πολυταξιδεμένη κι ότι άλλο επιθυμείς φίλη!!!

    ReplyDelete